Metodika testovania
Nová generácia procesorov, grafík aj herných konzol je tu a my tak vstupujeme do novej éry 4K, vysokých FPS a ray-tracingu. Problém je ale ich obmedzená dostupnosť, za čo môže viacero faktorov. Ako vstúpiť do novej éry, keď sa nedá nič kúpiť? Riešením môže byť napríklad hotová herná zostava, akú nám zaslal náš partner HAL3000. Ryzen 5000 a RTX 3000 tak môžete mať u seba doma a nielen v karte prehliadača.
Metodika testovania
Počítač sme testovali v domácom, nie laboratórnom prostredí. Napriek tomu bola snaha o čo najpresnejšie výsledky. Tie sú preto priemerom nameraných hodnôt z opakovaných testov.
Testy zahŕňajú syntetické benchmarky na porovnanie výkonu procesora aj grafickej karty. Meriame tiež rýchlosť úložísk, výdrž batérie, rýchlosť nabíjania a výkon v hrách. Cieľom je tak otestovať notebooky a desktopy v rôznych scenároch a spraviť si komplexný prehľad o ich výkone a prevádzkových vlastnostiach.
- Contents
- Parametre a detaily
- Metodika testovania
- Rendering a Geekbench
- 3D/PC Mark a Unigine Heaven/Superposition
- Herné testy – dedikovaná grafika
- Šifrovanie, kódovanie
- Testy pamätí a disku
- Zahrievanie CPU a GPU
- Blender – test CPU, CUDA a Optix
- Hodnotenie