Radeon RX 6650 XT s AMD SAM: +6 % výkonu za 20 W

Red Dead Redemption 2 (Vulkan)

Na deň vydania refreshu Radeonov RX 6000 sme ich nestihli, ale už ich máme – testy výkonu s aktívnym Resizable BAR. Väčšinou je táto technológia užitočná, ale v niektorých prípadoch i škodí. Výsledky testov pritom dobre ukazujú, ako túto technológiu AMD naprieč rôznymi verziami ovládačov ladí, optimalizuje, sem-tam pre zmenu niečo pokazí, neopraví. V početnej prevahe, a pomerne drvivej, sú však zlepšenia.

Red Dead Redemption 2 (Vulkan)

Testovacia platforma vlastná scéna; API Vulkan, prednastavený grafický profil Favor Quality; extra nastavenia žiadne.






      


  •  
  •  
  •  
Flattr this!

FSR 3.1 zlepšuje kvalitu, umí přidat generování snímků k DLSS

Na grafické konferenci GDC 2024 odhalilo AMD novou verzi herního upscalingu FidelityFX Super Resolution (FSR) 3.1. Jde o evoluční vylepšení vycházející z loňského FSR 3.0, které má mimo jiného zlepšovat obrazovou kvalitu, ale současně přináší zajímavou změnu. Ve FSR 3 se objevila technologie generování snímků (analogická generování snímků v DLSS 3 a 3.5 od Nvidie). Ta se v generaci FSR 3.1 dá nově využít i samostatně a zkombinovat s DLSS. Celý článok „FSR 3.1 zlepšuje kvalitu, umí přidat generování snímků k DLSS“ »

  •  
  •  
  •  

AMD Ryzen 8700F a 8400F: Levná APU bez grafiky do AM5

Před nedávnem internetem proletěla kontroverze okolo procesoru Ryzen 7 5700 založeném na čipu Cezanne s menší cache a podporou jen PCIe 3.0, na což bylo široce (i u nás) upozorňováno při vydání, nicméně ne ke každému tato informace asi dorazila. Brzo možná bude něco podobného, protože AMD teď chystá obdobné procesory pro platformu AM5 – Ryzeny 8000F bez integrované grafiky, ale založené na APU čipech Hawk Point. Celý článok „AMD Ryzen 8700F a 8400F: Levná APU bez grafiky do AM5“ »

  •  
  •  
  •  

Ray tracing na AMD RDNA 4 bude díky BVH8 dvakrát rychlejší

Před několika dny prosákly informace o připravované konzoli PlayStation 5 Pro od Sony, která přinese upgradovaný hardware s výrazně silnějším grafickým procesorem a akceleraci AI, která umožní použít uspcaling PSSR založený na umělé inteligenci. Další podrobnosti, které se teď objevily, ale mají dopad i na připravované grafiky Radeon RX 8000, mluví totiž o schopnostech GPU architektury RDNA 4 v ray tracingu, které se mají o dost zlepšit. Celý článok „Ray tracing na AMD RDNA 4 bude díky BVH8 dvakrát rychlejší“ »

  •  
  •  
  •  

Komentáre (2) Pridať komentár

    1. No, bude to už raz tak, o chybu merania sa určite nejedná.

      Celkovo je tá spotreba pri dekódovaní GPU vyššia. Mrknite na video (HEVC/VP9). Tie 17,5 Gb pamäte evidentne ktovieako efektívne nebudú…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *