Súhrnný herný výkon a výkon za euro
Na deň vydania refreshu Radeonov RX 6000 sme ich nestihli, ale už ich máme – testy výkonu s aktívnym Resizable BAR. Väčšinou je táto technológia užitočná, ale v niektorých prípadoch i škodí. Výsledky testov pritom dobre ukazujú, ako túto technológiu AMD naprieč rôznymi verziami ovládačov ladí, optimalizuje, sem-tam pre zmenu niečo pokazí, neopraví. V početnej prevahe, a pomerne drvivej, sú však zlepšenia.
Súhrnný herný výkon
Priemerný výkon počítame tak, aby mala každá hra na výsledku rovnakú váhu. Ako presne sa dopracovávame k výsledku sa dozviete v tomto článku.
Výkon za euro
- Contents
- Resizable BAR so Sapphire RX 6650 XT Nitro+
- Tabuľka parametrov
- Metodika: výkonnostné testy
- Metodika: ako meriame spotrebu
- Metodika: merania hluku a zvuku
- Metodika: testy zahrievania
- Testovacia zostava
- 3DMark
- Age of Empires II: DE
- Assassin’s Creed: Valhalla
- Battlefield V
- Battlefield V s DXR
- Borderlands 3
- Control
- Control s DXR
- Counter-Strike: GO
- Cyberpunk 2077
- Cyberpunk 2077 s DXR
- DOOM Eternal
- F1 2020
- FIFA 21
- Forza Horizon 4
- Mafia: DE
- Metro Exodus
- Metro Exodus s DXR
- Microsoft Flight Simulator
- Red Dead Redemption 2 (Vulkan)
- Red Dead Redemption 2 (Dx12)
- Shadow of the Tomb Raider
- Shadow of the Tomb Raider s DXR
- Total War Saga: Troy
- Wasteland 3
- Súhrnný herný výkon a výkon za euro
- CompuBench (OpenCL)
- SPECviewperf 2020 a SPECworkstation 3
- Testy FLOPS, IOPS a rýchlosť pamätí
- 3D rendering 1/2 (LuxMark a Blender@Cycles)
- 3D rendering 2/2 (Blender@Radeon ProRender a Eevee)
- Úprava fotografií (Adobe Photoshop, Lightroom a Affinity Photo)
- Broadcasting (OBS a Xsplit)
- Lámanie hesiel
- Frekvencie GPU
- Zahrievanie GPU
- Čistá spotreba grafickej karty a výkon na jednotku wattu
- Analýza napájania z 12 V vetvy (vyššia záťaž)
- Analýza napájania z 12 V vetvy (nižšia záťaž)
- Analýza napájania z 3,3 V vetvy
- Hladina hluku
- Frekvenčná charakteristika zvuku
Jako pres 40W pri browsingu? to je celkem mazec. Není to chyba?
No, bude to už raz tak, o chybu merania sa určite nejedná.
Celkovo je tá spotreba pri dekódovaní GPU vyššia. Mrknite na video (HEVC/VP9). Tie 17,5 Gb pamäte evidentne ktovieako efektívne nebudú…