Test Sapphire RX 6650 XT Nitro+: Suverénnejšie proti RTX 3060

CompuBench (OpenCL)

Radeon RX 6650 XT v ponuke AMD nahradzuje grafickú kartu RX 6600 XT. Tá za určitých okolností výkonnostne poráža GeForce RTX 3060, ale vždy iba tesne. Teraz, po frekvenčnom zrýchlení GPU a zvýšení pamäťovej priepustnosti, je dominancia Radeonu už jednoznačná a efektivita je pritom stále na strane AMD. Nereferenčné vyhotovenie Sapphire Nitro+ je navyše nadštandardne tiché – po novom je chladič o dosť robustnejší.

CompuBench 2.0 (OpenCL)

Testovacia platforma benchmark; API OpenCL; extra nastavenia žiadne.

Game Effects



Advanced Compute




High Quality Computer Generated Imagery and Rendering



Computer Vision

  •  
  •  
  •  
Flattr this!

AMD Ryzen 7 9800X3D: „Herná“ špička s MT a ST boostom

Vysoký herný výkon je niečo, čo sa od procesora AMD Ryzen 7 9800X3D, tak nejako očakáva. Oproti svojmu predchodcovi (Ryzen 7 7800X3D) sa však výrazne zlepšili možnosti chladenia, čo otvára cestu k vyšším frekvenciám. Ryzen 7 9800X3D sa tak posunul najmä po stránke viacvláknového, ale aj jednovláknového výkonu. Tento procesor s 3D V-Cache je tak univerzálnejší – lepšie uchopiteľný pre viacero scenárov použitia. Celý článok „AMD Ryzen 7 9800X3D: „Herná“ špička s MT a ST boostom“ »

  •  
  •  
  •  

AMD chystá Threadrippery s 3D V-Cache a dostanou ji i APU

AMD teď vypouští na trh Ryzen 7 9800X3D s druhou generací technologie 3D V-Cache přidávající velkou cache v dalším čipletu, což se osvědčilo jako dobré (momentálně nejlepší) řešení CPU pro hry. Ale tato technologie teď zřejmě bude nasazena v širším měřítku. Zdá se, že ji poprvé dostanou i výkonné procesory Threadripper, a dokonce by se mohla dostat do APU, tedy mobilních procesorů pro notebooky, možná jako Infinity Cache pro jejich GPU. Celý článok „AMD chystá Threadrippery s 3D V-Cache a dostanou ji i APU“ »

  •  
  •  
  •  

AMD Frame Latency Meter: Úvod do měření latencí

Snímková frekvence bylo dlouho jedinou metrikou pro srovnávání výkonu ve hrách. I při plynulých snímkových frekvencích ale může být hraní nepříjemné, pokud je cítit výrazný velký input lag – hra reaguje na ovládání s citelným zpožděním. Na měření snímkových frekvencí existuje nespočet nástrojů, pro otestování odezvy bohužel ne. Představíme si specializovaný Frame Latency Meter, který nedávno nabídlo AMD. Celý článok „AMD Frame Latency Meter: Úvod do měření latencí“ »

  •  
  •  
  •  

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *