... a testy spotřeby
Alan Wake II je prvá hra, v ktorej sú od začiatku podporované Nvidia DLSS 3.5. Okrem technologickej stránky je tu aj vysoká popularita hráčov. Tým máme pokope základné dôvody na to, prečo sa podrobne pozrieť na fungovanie pri rôznych nastaveniach. V prieniku s herným výkonom sa budeme zaujímať nielen o vizuálnu stránku, ale aj spotrebu. Nielen grafickej karty, ale i procesora.
Testy spotreby
- Contents
- Vizuální analýza I
- Vizuální analýza II
- Jak jsme testovali
- Testy herního výkonu...
- ... a testy spotřeby
- Závěr
Teď ještě to generování snímků. Stejně je zvláštní, že si tahle technologie dávala tolik načas. Všechny ty integrované grafiky, low-poly, toon a cel-shade pojetí o to doslova křičely. Zatímco jsme kroutili hlavami nad soap-opera efektem na televizích.